بازنده منم ...
 
آش هفته بیجار
اینجا همه چی هست عاشقانه .جک .اسم ام اس .فانتزی .غم .خنده .عکس . سرگرمی .و...
 

 

  بازنده منم

 

 که در را باز می گذارم

 شاید که بازگردی

 دزد هم که بیاید

 چیز مهمی برای بردن نمی یابد

 مهم من بودم...

که تو بردی...

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت10:19---31 فروردين 1392
سلام سعید جان
وبلاگ قشنگ و پر محتوایی داری
خوشحال میشم به من هم سر بزنی
و با هم تبادل لینک کنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

سلام به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های من و تو و آدرس saiedn26.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا: